Elektronisch loket
Zijn de openingsuren van het gemeentebestuur niet verenigbaar met uw beroepsverplichtingen ? Of ontvangt u liever de administratieve documenten thuis zonder zich te moeten verplaatsen ?
Dan kan u gebruik maken van het elektronisch loket dat met de medewerking van het informaticacentrum voor het Brussels Gewest op touw werd gezet.
Irisbox, het beveiligd elektronisch loket, eist dat u evenwel titularis bent van een elektronische identiteitskaart en dat u over een kaartlezer beschikt.
- Documenten bestellen : http://irisbox.irisnet.be
- EID programma installeren : http://eid.belgium.be/
-
Uw persoonlijk dossier bij het rijksregister van de natuurlijke personen
raadplegen :https://www.mijndossier.rrn.fgov.be
U kan voortaan de volgende administratieve documenten on line bestellen en onmiddellijk betalen, indien het een betalend document betreft :
- uittreksel van geboorteakte (mensen in Ukkel geboren of geboorteakte in Ukkel overgeschreven) ;
- uittreksel van huwelijksakte ;
- uittreksel van echtscheiding ;
- uittreksel van overlijdensakte ;
- getuigschrift van nationaliteit ;
- getuigschrift van woonst ;
- getuigschrift samenstelling gezin ;
- getuigschrift van woonst en verblijfplaats met historiek van de adressen ;
- levensbewijs ;
- verklaring van adreswijziging.
De aangevraagde documenten worden u per post toegestuurd.